Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2007 20:35 - Зов за помощ
Автор: astrologer Категория: Технологии   
Прочетен: 1793 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 01.05.2007 20:38


Моля ви, наистина ви моля- наистина ли не можете да ми помогнете по никакъв начин- просто нямам никакви пари за да се рекламирам другаде- а тук от блога не съм успял да привлека и един човек за клиент! От около месец напуснах работа- а и вече е крайно време или да пробия- или просто да свърша! Излизам на Народният Театър на пейките при шадравана- принтирал съм си един лист формат А4- нещо като реклама, сядам и го слагам до себе си- обаче просто не се вижда- дори някой да го мерне с периферното си зрение, не се зачита от неудобство да не е нахален- т.е. мисли си, че е нещо лично. Какво да правя- вече просто не издържам- стопиха се и всичките ми спестявания- вече наистина нямам и лев. Какво ще ям, как ще си плащам сметките- нищо не мога да измисля. Блога си го проверявам през 5 минути с надеждата най-после да имам някаква поръчка! Извинявам се на всички, че плача така, но аз наистина съм добър в професията ми, наистина съм правдив- т.е. не се занимавам с това- да лъжа хората и т.н. Наистина от Астрологията има голяма полза- ако се използва разумно. Виждам постоянно колко вярна наука е, виждам, че и аз съм достигнал нивото, за което години дори не можег и да мечтая- обаче въпреки всичко- в момента просто не мога да спечеля и лев. Не ламтя за пари- в момента само мечтая за що годе нормални доходи- а много добре знам, че парите вложени за хороскоп се връщат многократно- просто защото информацията извлечена от него е наистина безценна, Няма ли сред вас поне един човек, който дори да не иска хороскоп, да е склонен да инвестира в мен? Ако имах пари за реклама щеше да бъде много по-различно- най-малкото щях да си направя хубаво рекламно пано и с него да излизам с надеждата за клиенти! След 16.05 т.г. ми започва чудесна година за работа, авторитет, за реализиране чрез Астрологията- включително и за пари- но как ще изкарам до тогава? Вчера и днес изкарах, защото взех 15лв. назаем- смешно е при възможностите ми- и е жалко в същото време! Моля ви- помогнете ми - както и с каквото можете! Това всъщност е последната ми надежда! Човек просто ако има късмет и да лъже, и да краде, и да убива все ще си му върви, и дори хората ще го и уважават. Ако няма късмет, и светлина да носи на хората, хората ще са вече толкова ослепели от тъмнината, че няма да видят какво им се дава и носи.



Гласувай:
0



1. isis - Като за начало
01.05.2007 22:37
Първо преразгледай начините, по които се рекламираш. В блога или на някоя пейка сериозни клиенти няма да намериш с каквото и да се занимаваш. Изготви си сайт - може да не е нищо особено, но трябва да съдържа информация за теб, за това с което се занимаваш, трябва да има телефони за връзка с теб и прочие. Аз лично не бих тръгнала да превеждам пари на някой, който не дава никаква информация за себе си. Не е необходимо да имаш офис, можеш да контактуваш само по интернет и телефон.

Второ - не предизвиквай съжаление! С него няма да спечелиш. Трябва да излъчваш увереност. Хората не ги интересува дали можеш да изкараш деня си, а какво могат да получат от теб и в замяна на какво. Астрологията е хубаво нещо, но в момента ти си подходил към това начинание като хоби, а не като бизнес.

Трето - абсолютно погрешно е да разчиташ на астрологията като средтсво за препитание! Първо трябва да си изградиш име, да имаш що-годе редовен поток от клиенти, едва тогава можеш да си позволиш лукса да се занимаваш с това, което обичаш. Ако трябва - мий чинии или мети улиците, работа има за целия китайски народ.

Следващо - изгради си цялостна бизнес концепция, която да съдържа отговори на въпросите: как ще си намериш клиенти - кой е най-добрият начин; какви клиенти искаш да имаш; в зависимост от това реши как ще се рекламираш - всяка целева група се поддава на различен начин на убедаване; за колко време ще успееш да си набереш клиенти; какъв имидж трябва да имаш; и прочие. Дори и сливи да продаваш - продавай ги с чалъм.

Може би съм рязка и груба, но имам искреното желание да ти дам полезни съвети. Пожелавам ти успех!
цитирай
2. astrologer - До теб- Isis
01.05.2007 23:14
:) Усещам желанието ти да ми помогнеш, но...има няколко но-та! Моля те-допрочети докрай отговора ,ми- той не е клише! За почти всички начини за реклама са нужни пари! До преди един месец работих- при това бях доста добър и (о)ценен! Дойде ми до гуша- не искам да ползвам жаргон, но понякога се налага. Взимах ок.700лв. - изяжда ме отвътре да се чувствам като концлагерист- защото истината е такава- това не са пари равни на вложеното от мен- това ме води до психическа неустойчивост- не че в момента съм по-добре, но имам нещо в предвид. И реших- ако сега не успея да живея само с тях- това ще е! Точка и край! Пак, казвам- дойде ми от всичко друго до край! И защо да не разчитам на нея като средство за препитание- тя е професия, и като такава трябва да има и заплащане! В други теми на блога ми писах, това, че тук не може да се живее в момента от нея(а някой откровенни лъжци могат)...не ми се пише безмислени неща! Искам помощ- или ми се дава, или не! Писна ми от всичко! И не забравяй- Аз съм този, който вижда истинските причини зад всичко! И пак- благодаря ти, но ме съветваш от позицията ти на задоволен човек- и аз съм бил(дано и пак да бъда), и го усещам! Не беше рязка, нито груба! Но, пак- повярвай ми- премерил съм си приказките и мислите преди да постна темата! За състрадание- не искам да търся, но така се получава! Търся просто някой да ми подаде ръка- аз самият вече нямам сили да ставам, да се изтупвам и да продължавам, и така наново всеки път, след като се спъна и падна! Освен това мисля, че това, което се искаше от мен го направих- свалих от небесата(в буквалният смисъл) знание ценно за хората!!! И срещу него искам само да ми се помага да живея поне нормално!!! Много ли искам???
П.С. Има хора за всичко- има строители в кръвта си, има инженери, има артисти по душа- е аз съм астролог и само такъв!
П.П.С. Знам, че отдавна е минало времето, когато помагахме на братята и сестрите си, само защото те са такива- в днешно време се търсят и други причини. Да, но моята душа не може така! Затова, сега така решавам, и се надявам и да съм краен в решимостта си!
И наистина последно- преди години се занимавах и с Йога(не съвсем точно казано- защото държа на истината, но и с нея; постигнах Резултат- нарочно го пиша с главна буква; и Астрологията го потвърждава(приемам го като 2-ри нязависим източник за потвърждение на нещо истинно); само от гледна точка на този Резултат си позволявам да взимам крайни решения! Пиша това, за да не звуча налудничаво- т.е. този Резултат, който постигнах ми гарантира, че съм постигнал Целта си на това ми прераждане! Ако още съм жив след него, то е за да доизпипвам детайли, но Целта я реализирах!
Ще напиша и с какви науки се занимавах тогава(до тогава- до 2002г.)- Философия, Религия, Окултизъм, Психология, Логика и Физика!
цитирай
3. isis - ---
01.05.2007 23:48
Грешиш като смяташ, че ти пиша от позицията на зодоволен човек. Пиша ти от позицията на човек, който четири години се е занимавал с чистене и на когото му бяха нужни много търпение и концентрация, за да постигне част от онова, което желае. Аз също съм човек, който обича духовното и ми е много трудно да "стъпвам на земята", затова прекрасно знам как се чувстваш. Ако искаш да успееш обаче ти трябва онази екстра крачка усилие и инат. Нужен е баланс между духовното и материалното, иначе си загубен. Това - относно начина, по който ми се струва, че разсъждаваш.

Има и нещо друго - струва ми се, че не си осъзнал астрологията като "стока". Много малко хора ще са способни да оценят знанието, което им даваш, още по-малко ще го разберат правилно. Пенка и Марийка искат да им кажеш в колко часа на коя дата ще срещнат идеалния съпруг. Те няма да разберат, ако им кажеш, че през Май ще срещнат интересен човек, който има едикакъв си потенциал. Още по-малко ще разберат, че и те трябва да положат някакво усилие, за да работи брака им. Примерно.

Казваш "И не забравяй- Аз съм този, който вижда истинските причини зад всичко! ". Не бъди толкова категоричен. Никой не вижда истинските причини зад всичко. Виждаш част от пъзела, може би голяма част, но само част. И ако не ти се дава да се препитаваш с това, вероятно има причина. Тя може да чисто земна и материална и да се крие в онези неща, които ти написах по-горе или просто не си толкова "завършен" все още, за да ти се даде властта да определяш съдбите на хората. Не забравяй, че колкото и добър предсказател да си, имаш силата и да влияеш на хората и тяхните вярвания и чисто психологически. И ако не си овладял това /като умение и като съзнание за носена отговорност/- тежко на клиентите ти.

А сега отново по същество по проблема ти. Така е, за реклама трябват пари. Ако обаче не можеш да ги намериш, забрави за астрологията. По-добре отложи плановете си за сериозно занимание с астрология с няколко месеца, хвани друга работа временно, спести някой лев и инвестирай в създаване на контакти. Контактите са най-ценното нещо! Направи няколко безплатни хороскопа на близки и приятели с уговорката, че ако те препоръчат и получиш поръчка от техни познати, ще им дадеш %. направи си редовни клиенти и изискай от тях препоръки/писмени/, които да можеш да покажеш в случай на нужда - няма нищо по-нагледно от визуалното "доказателство".

Знам, че ти е писнало от всичко и искаш нещата тук, сега и веднага, но няма начин, трябва да си подсигуриш гърба. Иначе няма път напред. В духовните неща мисли със сърцето си, в бизнеса мисли с ума си. А когато двете се комбинират, балансът е труден и трябва голямо умение, за да знаеш кое кога да впрегнеш.

Надявам се не ти се струва, че ти давам безмислени съвети. Просто имай увереност, че нещата ще се случат когато трбява и както трябва. Повечето хора виждат в душата на другия и независимо какво правиш, ще се намери някой някога, който да ти даде шанс. Но когато това стане, трябва да си готов за него.
Поздрави!
цитирай
4. radislav - isis
25.07.2007 14:26
Много добре те е посъветвала, послушай я. И успех, горе главата!
цитирай
5. astrologer - До bogoizbrania
10.09.2007 12:45
Здравей! Как реши човече,че си богоизбран? Мисля че си в грешка за това! После, астрологията не е окултизъм, но и да беше- тя в никакъв случай не обижда Христос- напротив- смея да твърдя, че Астрологията ми е дадена от Господ Свише за да помагам на хората с нея! Това, което пише в Библията за Астрологията е пренаписано от евреите, за да държи хората настрана от истината- самите те се занимават с Астрология, но искат да са единствени държатели на божествените знания(така както твърдят, че са и богоизбран народ). Ако ми беше истински брат, нямаше да чувстваш пречки да ми говориш на ти- така както аз говоря с теб! Още- това са много силни думи- че се размотавам- ако наистина си вярващ- ще ти кажа още нещо- ще ти се търси сметка от Всевисшният за тях. Аз за разлика от теб, винаги внимавам какви думи и твърдения изричам. Наричай го както искаш- Ден на Страшният съд, Карма; И ще кажа още някои неща- Дявол няма- дяволи са самите хора. Ад няма- или ако има- той е на земята. И как може да има хора, които да се чувстват толкова чисти, че да твърдят, че след смъртта си ще живеят в Рая. Аз не познавам един заслужил дори представата какво е Рай! Но това е съвсем отделен въпрос, че след смъртта има ново прераждане, а не Рай или Ад! След всичко, което ти казах, все още те считам и чувствам като мой истински брат- не само на думи- за съжаление- заблуден, но ако си истински вярващ- Господ ще ти помогне да превъзмогнеш илюзията- говоря не да си вярващ в Библията, а да вярваш в Господ- Бог- нашето истинско АЗ!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: astrologer
Категория: Технологии
Прочетен: 55849
Постинги: 25
Коментари: 14
Гласове: 43
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930