Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2007 21:23 - В-к "Капитал" и лицемерието на медиите; Те не търсят истината, но и това не им пречи да се изказват по непроверени теми!
Автор: astrologer Категория: Технологии   
Прочетен: 918 Коментари: 0 Гласове:
0



Искам да разкажа още нещо. Преди години в-к "Капитал" беше любимият ми вестник- сериозен, интересен, дебел - още тогава го четях почти от начало до край. Преди няколко месеца, може и година да има вече, имаше статия по повод Астрономически конгрес/или форум/, на който една от целите му беше и да се вземе решение дали Плутон е планета или не. Взело се беше решение, че не е- т.е. че е голям астероид, и във въпросната статия, журналистката завършваше с подигравателен тон, как ло това ще се отрази на астролозите и Астрологията като цяло. Писах и в първото си писмо, че за мен лично е без значение, дали го наричат планета или астероид- аз знам че влияе, знам и как- т.е. той ще продължава да присъства в изчисленията ми. Подигравателният тон обаче ме подразни- ненавиждам човек да дава оценки на неща, които не разбира! Човек е в действителност в по-голямата си част едно долно същество, и неинтелигентно- каквото и да разправя и колкото и да твърди обратното. Изпратих й и второ писмо в което и предлагах да направи едно журналистическо разследване, в което след това да напише констатациите си! Т.е. предложих й, да й направя на нея или някой друг хороскоп, личностна характеристика- т.е. да опиша характера на лицето на което са ми дали данните- все пак аз изобщо не бих познавал човека- така че беше предваротелно изключено да пиша нещо по например впечатления от моя страна. Също така предложих, че мога да направя хороскоп и по минали дати- т.е. да ми каже данните на даден човек, някакви минали важни дати и аз да кажа какво е станало на тях. Въобще с една дума поисках само да ми се даде възможност да се докажа, и да опровергая причините за подигравателният й тон. Такава възможност ми беше отказана. След n на брой писма от моя страна- първо не получавах и отговор, после ми се извиняваше, че не били стигали до нея, после- че била в отпуск и нататък- накрая каза, че щяла да говори с главният редактор, и ако се съгласил- че ще почне такова разскледване. Аз се надявах, първо че ще взема някакви пари- защото за да бъде истинно изследването исках и да ми заплати хороскопите, все едно е клиент- сумата не беше нищо особено- 60лв. В края на краищата сигурно само пътните й за 2-3 дни са толкова като журналистка. Пак повтарям- не ми дадоха възможност да се докажа- а й писха няколко пъти, че така ще има чудесната възможност след това евентуално да ми се изсмее от страниците на вестника! 
И ПОСЛЕ КАК МОЖЕ ДА МЕ УБЕДИ НЯКОЙ, ЧЕ НАПРИМЕР МЕДИИТЕ ТЪРСЯТ ИСТИНАТА? ПРИ УСЛОВИЕ, ЧЕ АКО СЕ БЕШЕ СЪГЛАСИЛА, ЩЕШЕ ДА НАПРАВИ ДОРИ СЕНЗАЦИЯ, ЗАЩОТО ЩЯХ ДА ДОКАЖА УМЕНИЯТА И ЗНАНИЯТА СИ! 
РАЗБИРАТЕ ЛИ МЕ ХОРА- ЦЕЛИЯТ МИ МОРАЛ РУХВА(КАК МОГА ДА ИМАМ ТАКЪВ, КОГАТО ВИЖДАМ, ЧЕ ОСВЕН ЧЕ НЕ СЕ ЦЕНИ, ТОЙ ДОРИ СЕ И ПРЕСЛЕДВА)- АКО НА ЧОВЕК МУ Е ЛОШ МОМЕНТ- ПО НИКАКЪВ НАЧИН НЕ МОЖЕ ДА УСПЕЕ! ЕДИН ОТ АСПЕКТИТЕ НА ЛОШИЯТ МИ МОМЕНТ СЕГА Е, ЧЕ ОСВЕН ЗА ПАРИ(ФАТАЛНИ ВЛИЯНИЯ ОТ НАЙ-СИЛНА СТЕПЕН, И МНОГО СЛАБИ НА МОМЕНТИ ДОБРИ), ЖИВОТЪТ МИ ОТКАЗВА И ДОСТЪП /ВРЪЗКА С ХОРА, КОИТО БИХА ИМАЛИ НУЖДА ОТ МЕН, И ИЗОБЩО ТАКИВА КОИТО БИХА МЕ ОЦЕНИЛИ И ОМОГНАЛИ! ДОРИ СЕ СБЛЪСКВАМ С УЖАСЯВАЩИ НЕЩА- А НЕ Е ЛИ ТОВА ЕДНО ОТ ТЯХ- ДА МОЖЕ НЕЩО И ДОРИ ВЪЗМОЖНОСТ ДА НЕ МУ СЕ ДАВА ДА СЕ ДОКАЖЕ! ДА ГО ОСМИВАТ ИНАЧЕ! ДА МУ СЕ ПОДИГРАВАТ! ДА ГО НАРИЧАТ ИЗМАМНИК! КАТО НАИВЕН И МЛАД ЧОВЕК ВИНАГИ ПРЕДИ СЪМ СМЯТАЛ ЧЕ ОБЩЕСТВОТО И В ЧАСТНОСТ МЕДИИТЕ ТЪРСЯТ ИСТИНАТА! Е, ОКАЗА СЕ ЧЕ И ТОВА НЕ Е ТАКА! ОСВЕН ТОВА, ИМАМ И ЕДНА СЪСЕДКА, КОЯТО Е ЖУРНАЛИСТКА И ВЪВ В.НОВИНАР- НА НЕЯ И ПРЕДЛОЖИХ СЪЩОТО! САМО ЧЕ ТЯ МИ КАЗВАШЕ- ДА, ЩЕ ГО НАПРАВИМ...ДА, ЩЕ ГО НАПРАВИМ! НИЩО НЕ СМЕ НАПРАВИЛИ!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: astrologer
Категория: Технологии
Прочетен: 55798
Постинги: 25
Коментари: 14
Гласове: 43
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930